Khamis, 24 Januari 2013

today activity and entah ape2. :P

Salam Maulidur Rasul kepada semua umat Islam..
Hari ni, Khamis bersamaan 12 Rabiulawal 1434..

Pagi yang indah ini, aku menikmati cuti ku dengan sebaik2 mungkin.. maksud aku.. buat apa-apa yang patut la. he he. semalam handphone sony tertinggal ofis . entah kalut ke apa nak balik rumah sampai handphone atas tray pun terlupa. so, dengan bergegasnya aku pagi ni, pegi ke pejabat. amik phone. aku xkisah sangat phone tu, tp aku kisah simcard kat dalam. aku ada buat internet broadband untuk seminggu. so takkan nak bazirkan penggunaan broadband untuk seminggu tu aku tinggalkan kat pejabat... hehe

Kay.. Hari nie AKU ASYIK TEXT si dia.. nampak tak permainannya?? hee. aku just tak nak dia lupakan aku. aku percaya dia.. tapi bia la. aku nak dia tahu yang aku sayang dia.. haha..

pegi mana2 pun.. aku akan info dia.. dah balik info dia.. kalu die ade kol, aku tak sempat angkat, aku akan kol balik sampai dapat gak.. haha.. aci tak cam tu? aku tak nak dia salah faham.. 

pagi tadi, dah jumpa dengan kak nora, kak sue, kak sha and zaa.. zaa ada bagi aku kad jemputan kahwin.. wah. cepatnya nikah. xsampai turn aku lagi..; hehe. diorang ni geng tempat kerja suatu ketika dahulu, waktu aku part time lepas SPM.. Nouri Sign.. kedai buat plat motor, kereta, banner, Sticker dan sama waktu dengannya.. (◡‿◡✿)

dalam kami bersembang2 bagai. kak nora and kak sha jadi advisor aku bab2 kahwin.. wah.. bila dengar kos2 perkahwinan ni, macam nak mencekik tekak je rase.. tak pe kak, malam nie, confirm ku akan menyuarakan kat judin pasal hal ni. and mintak opinion dia plak sekiranya kami ingin melakukan pembelian dan persiapan seawal yang mungkin.

Semoga semuanya tak akan KALUT2.. haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan