Selasa, 22 Januari 2013

Bahagia menanti...

Bahagia akan tiba, kalau kita sabar menanti, sabar dengan kerenah orang yang kita sayang.. 
dan aku bersyukur, aku punya teman yang sabar dengan aku. AKHIRNYA aku boleh memahami seorang lelaki. aku tak ingin samakan dia dengan mana2 lelaki yang aku pernah kenal. ternyata, aku masih diuji.. dengan kesetiaan dia terhadapku. 

Lumrah.. sudah lumrah seorang lelaki.. aku terima.. sifat semulajadi lelaki yang suka menegur kaum hawa, tak kira lelaki sudah mempunyai kekasih, sudah bertunang mahupun sudah mendirikan rumah tangga..

Asal hatinya ikhlas mencintai, menyayangi diriku dan berjanji untuk membahagiakan aku. aku kenalah berpegang prinsip percaya pada orang yang kita sayang. Semua orang mengatakan.. lelaki, kalau dah tahap sampai bertunang.. itu bermakna. dia bersungguh.. untuk menjadikan seseorang sebagai teman hidup hingga ke akhirnya..

Tak sepatutnya aku ragu-ragu terhadap kesetiaan tunangku..



Maafkan aku..  

♪┏(・o・)┛♪Wo ai ni. I love u. aku cinta padamu..┗ ( ・o・) ┓♪

by,
Queshah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan