Selasa, 11 Disember 2012

Announcement x brape penting!

Di sini saya, Tengku Salbiah binti Raja Ariff Shah ingin mengumunkan bahawasanya , kenderaan di bawah ini... 



adalah hak milik saya.. jika didapati di tengah2 jalan raya, jangan segan silu untuk menegur saya . . kalau2 ada yang mengangkat tangan kat saya, saya akan membalasnya dengan simbol PEACE!!

INGAT! SAYA TAK SOMBONG..

Meanwhile, at the same time, I wanna talk about my buddy name Muhammad Hanif Khalil, budak praktikal engineering tempat kitorang (student from UTP) .  Luse adalah hari terakhirnya di MACES SDN BHD at PRR 2 .. And we olls dekat ofis ni plan nak buat makan2 kat ofis jah.. dijemput hadir kepada yang mengenalinya.. 

TAPI, kitorang duk pikiaq, hadiah apa la nak bagi kat budak Perak ni . . any suggestion?! huhu.. do tell us . 

(sume single kecuali yang hujung kiri, dah kawin..lai lai,, pilih)

anak panah merah adalah sasarannya... kalau jumpa tengah2 jalan.. kirim salam je la .  hee



x0x0,

by Queshah




Tiada ulasan:

Catat Ulasan