Ahad, 31 Oktober 2010

31/10/2010----- FORTUNELESS..

Hari nie,...malang skit nasib aku.. entah hilang kemana matric card , ic ngan kad ahli pbsm..
lepas pegi amik mimi kat park moto..baru perasan..sedih sngat..barang penting tuh...
x de benda tu.mcm pendatang asing kat uitm n Satu Malaysia...ermmm...
nak study pun da x da mood.. dari petng lepas pergi cari..keliling redang ngn uitm naik basikal...x jumpe2..akhirny aku amik keputusan nak baring2 n tido...smbil mate mngalir..huhu..
sedih gak la..sebab..erm.. ntah la...biase r pompuan..ada masalah skit..mula la..nk sebak2..huhuhu..
malam2 baru ada tenaga skit..



----tapi..aku sedih la..time2 aku memerlukan seorang teman...dia xada..time org susah..nak buat cm ne.. x de org nak tolong..huhuhu..sapa la saya nie.. sbb tu kot aku menangis..harapkan roomate n jiran2 bilik jer yg faham aku..

----mintak2 jmpe la esok..lau x..teruskan mission pegi kat p.guard..nak buat report..huhu...

1 ulasan:

  1. hehehe..da jmpe..aritu..husna bagi kat tirah..
    then baru bg kat sye..katenyer..ade akak kt redang 5 tu..trjmpe..huhu..sykur sgt2..
    thanks akak... :))

    BalasPadam